miercuri, 27 martie 2013

Pandispan cu nuca

Am gasit aceasta reteta delicioasa pe blogul Licutei Marin si am decis sa o incerc si eu. Pe langa ingredientele ei, am adaugat si un strat de nuca pe fundul formei  de copt. A iesit foarte bun si va recomand sa incercati reteta pe care o voi scrie si eu mai jos.

Ingrediente:

8 oua
8 linguri de ulei
350 g zahar
300 g faina
esenta de vanilie
o lingura de cacao
un praf de sare
zahar pudra
nuci

Mod de preparare:

Se separa galbenusurile de albusuri. Se bat albusurile spuma, impreuna cu praful de sare, si se adauga treptat zaharul. Se adauga uleiul cate putin (este recomandat sa folositi o spatula sau o lingura, amestecand de jos in sus), iar dupa ce se incorporeaza bine, se adauga pe rand cate un galbenus, apoi vanilia si faina.

 
Se unge forma de copt  cu unt si apoi se tapeteaza cu faina sau  hartie de copt, se adauga compozitia cu cacaua peste compozitia de pandispan si se da la cuptor timp de 45-50 minute la foc mic.


 
Ca sa vedem daca s-a copt pandispanul, facem testul cu scobitoarea apoi oprim cuptorul si lasam forma inauntru cu usa intredeschisa inca 10 minute.
Apoi il scoatem, il lasam putin sa se racoreasca, dupa care il punem pe un gratar metalic sa se raceasca de tot.
Dupa ce sa racit il pudram cu zaharul pudra.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...