sâmbătă, 30 martie 2013

Quiche alsacienne

Ingrediente:

un aluat frantuzesc congelat
200 g kaiser
3 ouă
3 linguri mari de smântână grasă sau smântână pentru gătit
150 g cașcaval si telemea, plus extra cașcaval pentru presărat deasupra tartei
2 cepe potrivite
sare, piper, cimbru uscat, pătrunjel verde ulei de măsline
 
Mod de preparare:
 
Quiche Alsacienne e similară cu Quiche Lorraine doar că are adăugată si ceapa în lista de ingrediente.
Am sat aluatul să se decongeleze, apoi l-am asezat în forma de tartă, apăsând usor să se aseze bine, apoi cu degetul mare am presat pe marginea formei ca să elimin excesul de aluat.
Într-o cratită am călit în două linguri de ulei de măsline kaiserul si cepele tăiate felii până se rumenesc puțin. Amestecul l-am turnat în forma de tartă peste aluat.
Separat am bătut ouăle, peste care am ras telemea si cascaval, am turnat smântăna si am condimentat amestecul cu sare, piper, cimbru uscat si câteva fire de pătrunjel verde. Puteți folosi și altfel de condimente, depinde ce vă place.
Amestecul de ouă cu brânză și smântână se toarnă peste kaiser și ceapă și se uniformizează cu o lingură să acopere tarta în întregime.
Am presărat restul de cașcaval peste tartă și am dat-o la cuptor la 180 grade pentru aproximativ 25-30 minute (pentru verificare înțepați tarta cu un cuțit ascuțit și dacă lama acestuia iese curată, tarta este coaptă).
Tarta se servește caldă sau la temperatura camerei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...